måndag 9 juli 2007

En liten liten utmaning

Ögonfransböjare/?, ansiktskräm Superdefense/Clinique, ansiktsmask Turnaround/Clinique, 3-stegsprogram/Clinique, mascara/Make up Store, concealer/Make up Store, Försvarets hudsalva/Apoteket, Minted Rose/Rosebud, transparent läppglans/Clinique, Anti-Blemish Solutions/Clinique, peeling 7 day scrub cream/Clinique, ögonkräm All about eyes/Clinique, sminkborttagare Take the day off/Clinique, läppglans/The Body Shop, löspuder/Isadora, rouge/Make up Store, mörkbrun kajalpenna/Clinique och svart kolpenna/Loréal. Infällt: Nagellack Starter Wife/Essie och nagelbandskräm/Depend
Kom igen tjejer (och killar!), töm badrumsskåpet på de skönhetsprodukter ni använder mest frekvent och visa dem! Busenkelt, kul och framför allt inspirerande. Rada bara upp produkterna, ta kort och ladda upp det på bloggen. Länka till mig och skriv en kommentar till detta inlägg så jag vet att ni har gjort utmaningen. När så många som möjligt gjort den sammanfattar jag det här :)

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Oh, vilken skojig utmaning. Jag är kanske med :)

Anonym sa...

gjorde en liknande utmaning för ett tag sen där jag öppnade mitt badrumsskåp.. det såg ut såhär
http://aura.blogg.se/1181740243_i_mitt_badrumsskp.html
kram!

Anonym sa...

här är länken igen:
http://aura.blogg.se/1181740243
_i_mitt_badrumsskp.html

Anonym sa...

Jag är med i utmaningen!