torsdag 23 augusti 2007

Hur känns det...

... Victor Norlander Weldeborn, som i måndags påbörjade Balettakademiens 3-åriga musikallinje? Det känns jätte spännande att äntligen få sätta igång med det man längtat efter så länge!

-Vem är snyggast i trikåer? Har faktiskt inte haft balett ännu, men får väl säga mig själv så länge... kan uppdatera snart!

-Hur är det att vara yngst i klassen bland alla 25-åringar som äntligen lyckats komma in? Det är coooool! Ne....det finns faktiskt en tjej som är 88:a som jag! Så vi två är yngst!
-Vad har du för framtidsplaner när utbildningen är avslutad? Först satsa på den svenska musikal/dans marknaden. Om det inte går för sig kanske jag kollar in utlandet (köpenhamn,london)
-Hur mycket saknar du mig? Pyttepytte lite lite lite.....MO HA HA HA (han menar väldigt mycket, reds. anm.)

-Vad har varit bäst hittills? Min första sånglektion som jag hade idag...very nice, you know!
-Vad händer med modellkarriären nu, och hur upplever du klimatet inom den världen som kille? (Sandras fråga) Två frågor i en....hmmm. Kommer snart flytta in på västsvenska modellagenturen här i Göteborg. MEN, skolan kommer gå före ALLT sånt! Klimatet i modellvärlden känns väldigt ytligt, det enda folk där har i huvudet är sitt yttre. Bara man är snygg så är man ok, skit samma om man har hjärta och hjärna. Det räcker med att vara snygg! Men det är väl bra att någon gillar det där i alla fall. Jag gillar det dock egentligen inte... För min del ger det pengar, därför jag jobbar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kan du spana in min blogg för bilder! ;)

Vilken smart idé med intervjun. En sådan ska jag göra!

SOFIE sa...

Hej!

Jag vill tipsa dig om min nya blogg. Jag jobbar som modeassistent i Los Angeles och skriver dagbok harifran.

http://idagilosangeles.blogspot.com

Titta garna in!
Sofie

Fröken H sa...

Åh, vilken bra intervju. Svaret på min fråga var mycket bra. Förstår verkligen vad du menar, Victor, (kändes dumt att skriva i tredje person när jag vet att du antagligen läser det här).

Vanessa sa...

How I wish I could understand what it's written...