fredag 24 oktober 2008

Svea hos Nelly

120075-0054_1

Det finns givetvis både för- och nackdelar med att ha en mamma som läser bloggen. En nackdel kommer visa sig ikväll när mamma ringer mig och har läst att jag har köpt en väska. Så jag måste fila på hur jag ska försvara mig. Att det var en present till mig själv eftersom jag klarade tentan, ja den lär ju funka ganska bra. Att jag faktiskt BEHÖVDE en väska att ha till skolan. Att min älskade gamla gröna Fred Perry-väska av samma modell som den ovan är halvtrasig. Att jag helt enkelt VILLE köpa en ny väska, och att jag fick 10 % rabatt. Och till sist, att jag faktiskt ansåg mig ha råd med det. Vi får se hur det går. Väskan kommer iallafall från Nelly.com och är oändligt trevlig att titta på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom inte och klaga om du får äta nudlar hela månaden kram mamma

William sa...

Grymt snygg väska!! :))