lördag 11 september 2010

Happily Ever After, Body Language & Pillow Talk

essie_nail_polish_body_language
Body Language

Jag är lite av en sucker för nagellack, som många vet, och idag på morgonen har jag utökat min samling med tre Essie-lack. Essie är mitt absoluta favoritmärke när det kommer till nagellack, och idag var det Body Language, Pillow Talk och Happily Ever After som kommer att få den stora äran att frotera sig med mina övriga kompisar. Jag klickade hem härligheterna på Ebay för ungefär 60 kronor stycket, vilket nästan är halva priset jämfört med om man köper dem i Sverige - Hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Howdy! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back often!
Feel free to visit my homepage - premier league transfer news january 2013