torsdag 24 mars 2011

Free

Tim Walker - Tales of the Unexpected
Vilken vansinnigt dålig bloggvecka. Jag skyller allt på att schemat har varit hektiskt. Fram tills idag. Jag slog på stort och lämnade in tentan en dag tidigare, i samband med dagens avslutande seminarium. Meaning=imorgon ska jag vara ledig. Eller ja. Jag tänkte få ihop ett tidsschema till min kandidatuppsats och lite sånt, men inget mer avancerat. Och jag kan glatt meddela att det från och med nu är no more jonglerande med två olika kurser, utan bara fokus på uppsatsen. Hurra på den! Inga mer föreläsningar och seminarium resten av våren, förutom det som hör till uppsatsen med handledning osv. Om det är skönt? Svar ja. Inte för att det inte kommer att bli mycket att göra, utan för att slippa dras mellan att behöva läsa kurslitteratur och att fixa med uppsatsen samtidigt. Hursom, eftersom jag sov bort hela eftermiddagen för att ta igen sömn efter en jobbig natt ska jag nu ta tag i att göra helgfint här hemma. Solstrålarna avslöjar att det är lite för mycket katthår i hörnen helt enkelt, så när jag smaskat i mig lite mat ska jag säga hej till herr Dammsugare...

Inga kommentarer: