söndag 6 mars 2011

Gardiner & sånt

helg1
helg2
helg3
helg6

Här kommer lite fredags- och lördagsbilder! Vi firade, som tidigare nämnt, mammas ankomst med hämtmat från Vespa i fredags. Pizza med parma, ruccola och färska tomater för mig och spaghetti för mamma. Tro mig när jag säger att jag höll på att garva ihjäl mig i lördags när jag såg det här inlägget hos Anna, smaken är som baken som det så fint heter & fördelarna är många med pizza med mycket parmaskinka och ruccola på när en inte kan äta ost - annars blir det mest torr botten! :) Igår fick jag en present från mamma som jag spanat på länge och som finns både här och var, en liten stekpanna som blir perfekt för amerikanska pannkakor. På eftermiddagen roade vi oss med att byta gardiner, mina mörklila, katthåriga hade minst sagt gjort sitt och jag plockade fram spetsgardiner som är stöldgods från mammas gardinskåp hemma i Filsbäck. Som ni ser hände det dock en liten olycka, de två ljuslyktorna i fönstret är numera en och i veckan blir det därför inköp av 3 nya gröna som jag spanat in!

1 kommentar:

Anna sa...

hahahha jag dör!!!!! vad roligt!