måndag 2 maj 2011

Brunt ska're va!

la couture est dans le pré - by patrick demarchelier - for vogue paris

Det är måndag och jag inleder den med att färga håret, vilket är lite trixigare än vanligt. Eftersom mina kära föräldrar renoverat badrummen så är det strikt förbjudet att hålla till och klena därinne, så en improviserad lösning fick det bli i mitt gamla rum. Såg ungefär ingenting, men hoppas på att det blir bra ändå. Jag tänkte kicka igång med min uppsats nu när färgen verkar, för i eftermiddag ska jag och fröken Iris till veterinären för en hälsokontroll så då blir det inte så mycket skrivet. Tänkte dock vänta med att berätta det för henne tills precis innan vi ska åka, vill ju inte att hon ska streta emot som en tjur när hon ska in i buren utan tänkte göra en överraskningsattack!

Inga kommentarer: