onsdag 8 augusti 2012

Kära Iris...


... Det här är ett officiellt meddelande till dig. Jag har precis köpt en vattenfontän till dig, och om du inte använder den, så kommer jag sälja dig billigt på Blocket. Jag tänker att 5 kronor är lagom. Det här kan tyckas hårt, men i 3 år har jag gått upp varje natt för att du ska få dricka vatten. Varje natt har du ställt dig bredvid mig säng och sjungit, och rusat till toaletten när du sett att jag vaknat. Det är inte ett okej beteende. Det är ingen idé att argumentera för att du inte tycker om fontänen jag har köpt, FÖR JAG HAR BILDBEVIS PÅ ATT DU GILLAR DEN!! Bilden är tagen när du är 5 veckor gammal och det är så mycket av ditt beteende som du hade då som sitter kvar, därför räknar jag blint med att även detta sitter i. Du kanske inte kommer ihåg det, men det gör jag. Mohahahaha. Slut på meddelande. 


2 kommentarer:

Patrik Kullebjörk sa...

Jag tycker fortfarande det är en bra idé om Iris matte demonstrerar för henne hur fontänen fungerar.

matilda lovisa sa...

Jag tycker Iris husse kan demonstrera det för henne istället.