söndag 3 februari 2013

1 år!

Nog för att det var väldigt härligt att få hem Kerstin, men det var faktiskt inte bara därför Patrik kom ner till Lund denna helgen. I fredags firade vi nämligen ett år som vi! 


Vi inledde dagen med sconesfrukost, på Patriks beställning. 


Sen fortsatte vi med paketöppning! En liten, liten ask till mig, som kom med orden att den var till vårt kommande hem. 


I asken gömde sig en Tiffany&Co-nyckelring i alldeles perfekt skick som min kära köpt på Herr Judit


Och blommor fick jag! 12 rosa rosor för 12 fina månader. Min snubbe vet vad jag gillar.  


Jag fräste iväg till gymmet på cykeln och kom hem till lagad lunch. Färsk lax, hasselbackspotatis och chevrèröra. Onomnom. Sen togs visst inga fler bilder, men dagen fortsatte med kattmys, risotto, vin, morotskaka och film.

Inga kommentarer: