måndag 21 oktober 2013

Några gryniga Instagrambilder


I torsdags så körde alltså jag och pappa flyttlasset från Lisch till Landskrona, och jag flyttade in på mina 60 kvm. Eftersom Svante & Kerstin skulle komma 24 h senare, så ville jag ha så mycket som möjligt klart = jag packade upp i racerfart. Allt är på sin rätta plats nu, men det finns en del småsaker att ordna. Som att spika upp ett par tavlor, fixa matta att ha i burspråket, belysning i arbetshörnan, köpa lite mer blommor och sånt. Men det får komma allt efter som. Katterna verkar i alla fall vara väldigt tillfreds med tillvaron. Det tog en timma eller så innan de bekantat sig med lägenheten i fredags, men rackarns vad de är duktiga och anpassningsbara. Det märktes att de kände igen möbler, mattor och prylar på en gång - och då känns det lite extra skönt att jag faktiskt slet som jag gjorde i torsdagskväll och fredags, även om jag fick betala rejält för det med en trasig kropp i helgen...

1 kommentar:

Ida sa...

Alltså - ditt vardagsrum! Mysfaktorn är så hög att jag liksom inte kan förstå hur du tar dig ut ur lägenheten!