fredag 23 maj 2014

En fredag


En kan väl säga att Stockholmsresan inte riktigt var min resa ur ett tågperspektiv. Jag var 3 timmar sen upp, och över 1 sen ner. (På vägen dit väntade jag på ersättningsbussen till Hässleholm ihop med ett riktigt Lundapar i 60-årsåldern. Det slutade med att de hämtade sin bil, och jag fick åka med! Väldigt random, men väldigt trevligt!) I natt landade jag i sängen 00.10, Patriks klocka ringde 04.30 och jag klev upp lite efter 6... HURV! Nåväl. Jag bodde på mitt favorithotell med bästa utsikten i Stockholm, och idag slutade jag vid lunch och tupplurade med katterna när jag kom hem. Sen la jag mig i skuggan på gården och läste. Patrik kom hem från anställningsintervju vid 18 och då började myshelgen på riktigt! Inte många knop som ska göras här, förutom lite kalas på söndag.

Inga kommentarer: