tisdag 5 oktober 2010

Ännu mer intensitet

Jag hade hoppats att denna delkurs skulle vara lite lugnare, men det kan jag ju bara glömma. Mycket litteratur, grupparbeten, föreläsningar, redovisningar och så stor tenta på det. Jippijey! Mitt motto är dock att inte kämpa livet ur mig totalt, för det pallar jag inte. Någon balans måste ju trots allt finnas mellan fritid och skola, vilket det nog inte kan sägas att det fanns under förra delkursen. Ingen tid för att slappna av, litteratur konstant i hjärnan. Hursom, nu ska jag krypa ner i sängen och se klart på nyaste avsnittet av Gossip Girl. Sen sova, för imorgon är det grupparbete hela förmiddagen. Vad eftermiddagen ska ägnas åt? Den gigantiska högen litteratur. Men, på fredag kommer mina gäster och tusan vad det ska bli mysigt!

Inga kommentarer: