söndag 26 maj 2013

Ett stycke randig kattröja


Titta här! Jag gjorde en tröja av en avklippt tröjärm igår som fick hål för frökens fyra tassar, och tro det eller ej, men hon verkar ha accepterat påfundet. Enda problemet är att den kanar lite, men det tänkte jag råda bot på genom att sy ett veck upptill så den sitter lite tajtare. Fröken busar, äter, sover och går på lådan i den - snacka om en räddning för en matte som varit bunden till hemmet hela helgen av rädsla för att hon ska göra något dumt med såret. Idag ska jag våga mig iväg en sväng till gymmet! Imorgon och på tisdag behöver jag dock vara borta lite längre stunder, men då ska grannarna titta till för att se att allt är bra hemma. Pjuh. Tack och lov för fantastiska grannar som en kan utbyta tjänster och gentjänster med!

1 kommentar:

Ida sa...

Paul & jag låter ÅÅÅÅHHHH! Söta lilla Kerstin!