tisdag 6 augusti 2013

En tisdag

Om en vecka ska jag vara på plats i Skåne igen. I mitt Lund. Det känns ungefär hur skönt som helst, efter allt varit kaos sen vi kom hit till Oskarshamn. Även om Svante kan bli dålig igen, så har jag i alla fall nära till djursjukhus, och inte 7 mil som här. Och så har jag nära till närstående som kan hjälpa mig om något sker. Men först en vecka kvar här. I morgon ska jag och Svante på återbesök hos en neurolog på Läckeby. Dessvärre så har Patrik patienter, så jag får åka själv. Men det ska nog gå bra! Svante mår för övrigt bra, men han kommer säkerligen må ännu bättre på torsdag när tratten åker av! Hudinfektionen i rumpan är läkt, men vi ska fortsätta smörja ett par dagar till för säkerhetsskull. Tro mig när jag säger att jag njuter av att ha en pigg och glad kattpojke!

1 kommentar:

Ida sa...

Paul & jag håller alla tummar & tår vi har för att Svante bara ska bli bättre nu! Fy vilken pers det låter som!

KRAM!