söndag 1 december 2013

En söndag

I torsdags så anlände inga mindre än Ture och Sixten till Landskrona! Ja, med sin mamma då. Så jag har spenderat helgen med att mysa, busa, härja och försökt att inte dö stressdöden över stöket. Jag har så himla jobbigt med att det blir stökigt och rörigt, och vill helst ha ordning och reda bland sakerna i min lägenhet. Så när den invaderas av två 1,5-åringar så prövas stöktålamodet, minst sagt. Men det har gått fint och det har varit så mysigt att ha de små hjärtana nära! Den här mosterns hjärta värmdes gott av att vakna till natten till lördagen med en Ture som låg tätt intill sin moster i sängen och snoozade mig i nacken. 

Nu har jag två trötta katter här hemma, och efter sällskapet lämnat Skåne lite innan 12 så har jag städat, varit nere på stan och kirrat födelsedagspresent till pappa, kappa till mig på rea och så har jag sovit och läst. 

Inga kommentarer: