tisdag 17 december 2013

En tisdag

Sven blåste ju förbi för längesen, och lika vindstilla var det visst här...

Sen sist? Patrik kom till slut, och vi ägnade helgen mest åt mys. Sen blev det ny vecka, som avslutades med att mina föräldrar kom! I fredags närmare bestämt. De spenderade helgen med mig och katterna, och i lördags firade vi min pappas födelsedag med utelunch och stekmiddag på kvällen. Fast allra först, på morgonen, var jag och pappa i Malmö och vaccinerade katterna. De hälsocheckades också, och båda kirrade det alldeles galant. Vägdes gjorde det med. Och håll i er nu... Svante väger 6,4 (!) kilo, och Kerstin 4,65. Alltså. Mina SMÅ pluttar är alltså så stora. Lilla lilla Kerstin, som alldeles nyss ju bara var ett litet ullnystan

Annars gör jag sista jobbveckan för ett litet tag. Är faktiskt inte tillbaka på kontoret förrän den 7 januari, men innan dess gör jag ett par hemmajobb-dagar. 

Inga kommentarer: