måndag 20 augusti 2012

7 v


Jag kanske inte är så opartisk, men lilla vännen blir bara sötare och sötare... 

1 kommentar:

Ida sa...

Nej du kanske inte är opartisk, men från en som har snusat på kattungenackar så sent som igår - du har rätt, Svante blir bara sötare! Ojoj... vart ska det sluta? Mycket sötare än så där FÅR han ju inte bli, då kanske Iris blir svartsjuk! :)

7 veckor, så när får du hem honom? Vi hämtar lillebror den 17e september!