Idag har jag velat dö en smula. Lundatermometern har visat 30 grader och jag har svettats som en liten gris. Min kära lägenhet ligger solsidan, så temperaturen inomhus har inte varit okej, om vi säger så. Nu är mina fönster på vid gavel, Iris sitter i koppel och är mycket upprörd, samtidigt som jag håller tummar och tår för att det värsta kan vädras ut. Jag funkar INTE bra i värme, och det sista jag sa till Patrik igårkväll innan vi la oss var något i stil med: Rör du mig i natt så får du stryk. Well, sorry min kära, men det enda som är värre än en stekhet lägenhet är en stekhet lägenhet med en stekhet människa klistrad mot kroppen.
1 kommentar:
Ojojoj... kan tänka mig att Iris inte är nöjd. Koppel inomhus, så ovärdigt! :) & jag förstår HELT din kommentar till P, tycker att kroppskontakt är sjukt jobbigt när man själv är helt överhettad.
Skicka en kommentar