onsdag 29 augusti 2012

En onsdag

bulle1
bulle2
bulle3

Det vankas kanelbullebak här idag! Jag och Patrik ska leka bagare, eller iallafall jag. Patrik mumlade någonting om att jag ska baka, han ska äta... 

1 kommentar:

Ida sa...

Åh, kanelbullar! Det saknar jag verkligen att baka - här får jag nämligen aldrig till det. Allt med gäst blir bara alldeles hårt & omöjligt att svälja.

Kanelbullar med mjölk - en av de få saker som jag verkligen saknar sedan jag slutade äta kakor etc!