Åh, kanelbullar! Det saknar jag verkligen att baka - här får jag nämligen aldrig till det. Allt med gäst blir bara alldeles hårt & omöjligt att svälja.
Kanelbullar med mjölk - en av de få saker som jag verkligen saknar sedan jag slutade äta kakor etc!
1 kommentar:
Åh, kanelbullar! Det saknar jag verkligen att baka - här får jag nämligen aldrig till det. Allt med gäst blir bara alldeles hårt & omöjligt att svälja.
Kanelbullar med mjölk - en av de få saker som jag verkligen saknar sedan jag slutade äta kakor etc!
Skicka en kommentar