onsdag 22 augusti 2012

Remake, pt. 2


Efter en tripp in till stan där gardiner och textillim inhandlades, påbörjades min lilla remake. Nya gardinerna är uppsatta och så trixade jag till nytt tyg på lampskärmen. Det fick bli rosaprickigt istället för Marimekko. Överväger dock att byta lampfot till något lite roligare, och införskaffa nya blommor till fönstret om jag inte lyckas väcka liv i orkidéerna. Tada!

1 kommentar:

Ida sa...

Blev väldigt fint, älskar skira spetsgardiner! Fick också SÅN lundalängtan bara av utsikten från ditt fönster samt fönsterbrädan(lite knasigt jag vet, men jag hade samma i min lägenhet)!