torsdag 23 augusti 2012

Remake, pt. 3


Ehm. Ja, jag kände mig inte helt nöjd igår. Blev för mycket rosaprickigt, med både kuddar, stolssits och lampskärm. Så jag började om lite granna, kan en väl säga. Rev bort tyget på lampan, satte dit nytt från Marimekko (urprungstanken!), konstaterade att det behövdes mer färg, ställde dit en burk jag fått av Victor. Var inte nöjd med de röda hängande ljuslyktorna, bytte till ett par genomskinliga. Kom på att jag kunde ställa dit en grön växt jag fick av moster när jag fyllde år. Nu ska det bara bytas i den andra krukan. Summa summarum: Det blev fan i mig mycket bättre, i mina ögon. 

Inga kommentarer: