tisdag 14 augusti 2012
Svanteuppdatering
Han börjar bli stor nu min lilla
Svante
, eller Herkules som är hans namn på stamtavlan. Så ullig och gullig att mitt hjärta slår dubbelvolter.
1 kommentar:
Ida
sa...
Han är ju helt galet fin! Vilken färgsättning har han?
14 augusti 2012 kl. 22:25:00 CEST
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Han är ju helt galet fin! Vilken färgsättning har han?
Skicka en kommentar