fredag 14 september 2012

11 v


Om fyra dagar hämtas äntligen den här lilla killen! Han är tydligen en riktig vilding som har väldigt svårt att sitta still. Det verkar vara alldeles för spännande att jaga sina syskon och upptäcka världen. Snacka om att Irisen kommer få fullt upp... 

1 kommentar:

Ida sa...

Men strunta i Svante nu, fokus på fotöljen! Shoppingsuget bara drog igång där, måste få tag på en liknande till stugan! :)

Så han kommer på tisdag då? Gud så spännande! Vi hämtar upp lillebror på måndag kväll så jag antar att du känner ett liknande kattungepirr som vad jag gör nu!