I tisdags var vi på premiärvisning av nya Palme-filmen på Doc Lounge i Lund. Mycket folk, lång kö och hårda stolar - men bra film.
I onsdags låg Iris så fint hos sin husse i sängen, med ena tassen på hans fot. Kärleken.
I torsdags började jag läsa Jonas Gardells nya bok. Sjukt bra, och alldeles fruktansvärd.
I fredags köpte jag en bukett med rosa astrer på torget.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar