söndag 16 september 2012

Bilder från veckan


I tisdags var vi på premiärvisning av nya Palme-filmen på Doc Lounge i Lund. Mycket folk, lång kö och hårda stolar - men bra film. 


I onsdags låg Iris så fint hos sin husse i sängen, med ena tassen på hans fot. Kärleken.


I torsdags började jag läsa Jonas Gardells nya bok. Sjukt bra, och alldeles fruktansvärd. 


I fredags köpte jag en bukett med rosa astrer på torget.

Inga kommentarer: