söndag 9 september 2012

En helg


När Patrik anlände hem från Göteborg igår slog vi på stort och testade ett nytt recept från Ebba & Amys  kokbok. Det blev en väldigt smarrig kycklingsallad med mango, avokado, ruccola, solrosskott och cashewnötter. Tummen upp från oss båda. Framför Sons of Anarchy åts sedan äppelkakan som jag bakat tidigare och herrejävlar vad jag kommer att sakna det här när Patrik flyttar norröver om tre veckor. 

I morse svor jag inombords när klockan ringde vid 8, jag hade nämligen bokat in träning med instruktör på gymmet klockan 10. VARFÖR?!?!?! skrek min trötta kropp som gärna hade sovit ett par timmar till.  Men upp och iväg kom jag, och nu är min otränade kropp en aning mör. På't igen på tisdag när en ny tid är inbokat, men innan dess ska jag på anställningsintervju imorgon i Kristianstad... Jag tänkte ladda upp med en film och en flaska nagellack!

Inga kommentarer: