tisdag 4 september 2012

En tisdag


Så var vi igång igen. Igår intro, idag informationsföreläsning/lite mer intro. Känner mig kanske inte mest pepp i världen, men ändå lagom inspirerad. Iris verkar tycka att det här med att vara ensam lite mer inte är så illa och både igår och idag hittade jag henne som en sovande boll när jag kom hem. Bäst att hon njuter av lugnet innan lillebror äntrar hemmet om bara två veckor!

Hösten börjar smyga sig på här nere och vinden är friskare, och när jag och P mumsade i oss falafellunch på universitetsplatsen tidigare idag var höstmolnen ett faktum. Tur att Lund tenderar att vara vackert i alla skrudar! 

Inga kommentarer: