torsdag 20 september 2012

Jag ger er...


... SVANTE! Igår innan 20 var vi hemma med världens finaste lilla kille, en fantastisk krabat som både är mysig och busig, jävlig och härlig. Han är yttepyttig och Iris, hon tar det helt okej. Inte något fräs, men visst missnöje. Hon är dock väldigt mån om att ALLTID ha koll på honom, följer hans varje steg & de har gjort lite tappra lekförsök. När han bekantat sig med sin nya tillvaro igår så tog vi upp honom i soffan, där han stensomnade på min arm & i natt har det varit en del pip. Men, så har han också sovit som ett plåster på mig större delen av natten. Kattkärlek. 

1 kommentar:

Ida sa...

Så himla söt! Hur liten är han? Digby vägde 1.6 kg hos veterinären i tisdags. Här fräser de fortfarande, så vad skönt för er att det har gått så bra!