torsdag 20 september 2012

Svantekärlek


Här är min lilla lortgris, med smutsiga tassar & nos, men med en väldigt stort hjärta. Jag tycker inte det framgår på bilderna HUR liten han är, för han är en kompakt liten rackare med stor kattungemage. Men , så jämför jag ju han med Iris också. Han tycker uppenbarligen om att sova alldeles utsträckt, för när jag kom hem efter jag tränat och handlat så låg han på rygg i soffan och sov (de hade alltså inte varit själva, utan Patrik har varit hemma med dom). Åh, dom är så fina ihop mina två och Iris är alldeles jätteduktig. 

1 kommentar:

Ida sa...

Känner precis samma sak! Digby känns pytteliten när jag håller i honom eller ser honom springa runt här, men på kort ser han nästan färdigvuxen ut!