fredag 1 mars 2013
En fredag
Ikväll kommer en efterlängtad pojkvän och husse till
Lund
! Hurra! Men innan dess ska jag försöka få klart en jobbtext, till tonerna av Fleet Foxes. Och baka bröd. Laga mat. Baka kakor inför morgondagens fikabesök. Nog med paus nu, med andra ord!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar