fredag 1 mars 2013

En fredag


Ikväll kommer en efterlängtad pojkvän och husse till Lund! Hurra! Men innan dess ska jag försöka få klart en jobbtext, till tonerna av Fleet Foxes. Och baka bröd. Laga mat. Baka kakor inför morgondagens fikabesök. Nog med paus nu, med andra ord! 

Inga kommentarer: