fredag 17 augusti 2012

En fredag

Satt precis och fantiserade om en ganska lugn och skön höst. Mycket kattmys. Patrikmys. Inomhusplugg regniga höstdagar. Så klickade jag mig in på Arbetsförmedlingen. Och nu har jag sökt ett deltidsjobb. Även om chanserna för att jag får det inte är så stora, så kände jag direkt hur jag mördade min fantasi. Rejält. 

Inga kommentarer: