tisdag 14 augusti 2012

Hart of Dixie


Eftersom det är rätt mycket sängläge som gäller för mig för ögonblicket passar jag på att plöja ny TV-serie som jag inte sett förut: Hart of Dixie! Alldeles lagom härligt och mysigt. 

Inga kommentarer: