tisdag 14 augusti 2012
Hart of Dixie
Eftersom det är rätt mycket sängläge som gäller för mig för ögonblicket passar jag på att plöja ny TV-serie som jag inte sett förut:
Hart of Dixie
! Alldeles lagom härligt och mysigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar