tisdag 21 augusti 2012

Mangodryck


Du tar bort skalet på två mangos. Lägger ner dom i en kanna. Adderar is. Kokosflingor. Mjölk.


Mixar ihop allt till den mest perfekta gula färgen.


Häller över det i ett glas. Stoppar i ett sugrör, isbitar och pressar över citron. Smakar. Blir dödligt besviken, eftersom du har fått tag på ett par sötsliskiga mangos. 

1 kommentar:

Ida sa...

Neej! Jag som tyckte att det såg så gott ut (stor mangofantast) & så antiklimax på slutet... Aja, i fall att du hittar på en mangodryck som får tummen upp är jag intresserad!