Inte helt nöjd med mitt vardagsrum. Det är något som inte känns helt hundra, och har kommit fram att det nog är fönstret som är problemet. Därför: makeover. Ska försöka haffa dessa gardiner imorgon (ja, om min kropp tillåter en sväng fram till Hemtex) för att ljusa upp mitt lilla vardagsrum, och sen ska lampskärmen i fönstret kläs om. Tror det får bli lite grönt Marimekko-tyg som jag har kvar sedan det syddes kuddar till sovrummet för ett år sedan. To be continued...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar