lördag 22 september 2012
♥
Som alla kattungar har
Svante
två lägen: full fart eller stendöd. Typ. Bilderna ovan illustrerar
stendöd
.
1 kommentar:
Ida
sa...
Fniss, jo tack - den känner man ju igen! :)
Hur går det med Iris, fortsatt bra?
22 september 2012 kl. 13:41:00 CEST
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Fniss, jo tack - den känner man ju igen! :)
Hur går det med Iris, fortsatt bra?
Skicka en kommentar