I fredags flyttade mina & Patriks böcker ihop, vi fixade, trixade & till slut var det klart. Idag flyttade Patrik till Karlstad och jag har inte känt mig så ynklig och vidrigt ledsen på väldigt länge. Gråtkalaset var ett faktum och det gör så ont så ont att inte få ha honom nära mig, här i Lund. Därför: lågt humör & värkande hjärta. Imorgon har det varit vi i 8 månader och jag önskar jag fick spendera dagen med honom. Istället: tidig föreläsning & tvättid. Jomenvisstsåärdet.
1 kommentar:
Förstår att det måste kännas jättetungt, så vi skickar tre jättekramar härifrån Toronto! En från mig, en från Mammut & en från Digby!
Skicka en kommentar