Senaste dagarna i Instagrambilder: Svante har varit myskungen av Lund & han är precis så härlig som han ser ut. I fredags hade vi fikabesök av Jenny och jag fick finaste höstbuketten. Tack! Iris & Svante har hängt ihop på deras tron & igår lagade jag och Patrik trerättersmiddag. Menyn var följande: Fikonsallad & valnötter med gratinerad chevre på levainbröd. Helstekt oxfilé med rostade sötpotatisar, morötter, rödbetor, vitlök & schalottenlök, sallad, rödvinssås och smulad chevre. & så till efterrätt: morotskaka i soffan! Idag har jag haft gråtkalas och ont i hjärtat, mest myst med katterna men också ätit standardfrukostmackan: surdegsbröd med avokado. Nomnom.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar