Av en slump ramlade jag över jackan ovan igår på H&M, och nu är den påväg hem till mig. Jag har en liknande i grönt, men den börjar bli så sliten så denna får bli en ersättning - om den passar vill säga. & jo, jag är glad över att det går att plocka bort den där pälskragen. 699 pix här.

1 kommentar:
gud vad snygg! skönt med lite längd på jackan under kalla höstdagar...
Skicka en kommentar