Aaaahh. Tentan är gjord! Det kändes helt okej, så förhoppningsvis har det gått vägen - men en vet ju aldrig. Nu håller vi alla tummar, visst? Tentan tog inte så lång stund & jag var hemma för 40 minuter sen. Mellan tentan och hemkomsten hann jag dessutom med att handla, skönt att ha många timmar på dagen kvar. Patrik flyttar på söndag & idag har de börjat flytta grejer som inte ska med till Karlstad. I mitt vardagsrum står därför 9 stora kassar med böcker och om en liten stund kommer de med en bokhylla som ska monteras. I eftermiddag vankas det fikabesök och efter det ska jag iväg och träna. Hallå mitt vanliga liv igen efter några dagar med intensivt tentaplugg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar