Fördelen med att skaffa en andra katt är att det inte är så mycket som behöver införskaffas. Låda och allt annat livsnödvändigt finns här hemma, men något som står på inköpslistan är något som det går att transportera två katter i och så en sele till Svante. Jag har två stycken burar, en liten och en större, men jag behöver en ÄNNU större bur. Problemet är att det blir så himla tungt, så jag har funderingar på att införskaffa en dragväska. Det optimala tror jag dock vore en typ sådan här, fast som det går att ställa två burar på varandra, så att de kan få varsin bur. Såg att de hade något intressant på djurbutiken, så ska bege mig dit en dag. Om inte, så får bli en dragväska som den ovan. Planen är att Svante ska få åka på sin första tågresa någon gång i november, så jag har ett tag att fundera - och framför allt se att allting går bra med de båda fyrbenta ihop!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar