Jag hade tänkt att det här skulle bli en lugn och skön fredag. Pojkvän är i Göteborg och jag är all alone, så planen var glatt humör och filmmys med Iris. Men, så kommer det där fruktade meddelandet om att pojkvän fått jobb i Karlstad, ett jobb han var på intervju för i onsdags. Det var en timme sedan. Behöver jag säga att jag har bölat sedan dess? Helvete också, när allt är så bra.
1 kommentar:
Förstår absolut att du är ledsen, det hade jag också varit. Hoppas att Iris kan ge lite tröst!
Skicka en kommentar