fredag 7 september 2012

10 veckor


Åhå. Lilla lilla Svante, som börjar bli så stor! Snacka om att växa så det knakar. Om mindre än två veckor flyttar han hem till mig och Iris, förhoppningsvis kan vi hämta honom redan den 18:e!

1 kommentar:

Ida sa...

Herregud så söt han är! Var hämtar ni honom från, någonstanns i Lundatrakten?