fredag 7 september 2012
10 veckor
Åhå. Lilla lilla
Svante
, som börjar bli så stor! Snacka om att växa så det knakar. Om mindre än två veckor flyttar han hem till mig och Iris, förhoppningsvis kan vi hämta honom redan den 18:e!
1 kommentar:
Ida
sa...
Herregud så söt han är! Var hämtar ni honom från, någonstanns i Lundatrakten?
7 september 2012 kl. 14:25:00 CEST
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Herregud så söt han är! Var hämtar ni honom från, någonstanns i Lundatrakten?
Skicka en kommentar