... ligger Doppler av Erlend Loe. Jag har den stora glädjen att ha en kille som förser mig med en ständig strid nya böcker. Nu senast fick jag med mig tidigare nämnda bok, en nätt liten sak som underhåller mig på ett bra sätt. Tänkte minsann försöka läsa ut den innan jag somnar, och kanske borde ni också läsa den. Om ni vill, såklart.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar