I vardagsrummet står fina höstastrer som jag fick av svärmor i lördags. De har börjat slå ut och är alldeles magiskt vackra. Igår fick vi fint fikabesök i form av svägerska (shit, har jag en sån?!) + hennes tre barn. Jag hade bakat en ny omgång cupcakes & Svante tyckte det var sjukt lattjo med barnen och sa inte ett ljud när Freja, 1 år, drog honom i svansen och lyfte upp honom lagom bryskt. Iris var inte riktigt lika road, om vi säger så, men satt på sin pelare i vardagsrummet och blickade ut över kaoset. Annars har vi mest myst, när jag inte har pluggat som en ivrig iller. På fredag är det tenta och jag har allt annat än kontroll över situationen. Nu ska jag sova innan jag ska försöka ta över kontrollen under morgondagen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar