torsdag 30 augusti 2012

Clara & Roy




Två böcker jag är himla sugen på att ha hemma i bokhyllan är Clara Lidströms pysselbibel Underbara Clara: Vintagepimp och hemmafix & Roy Fares kokbok Sweet!: Desserter och sötsaker. Ska överväga ett införskaffande när CSN behagar att komma. 

1 kommentar:

Patrik Kullebjörk sa...

Jag röstar för den senare, endast därför att jag finner Clara vara en reaktionär, och att du därför inte bör stödja henne genom att köpa hennes böcker.