torsdag 23 augusti 2012

På jakt


Alltså. Bara om någon undrar, så kan jag tänka mig ett par blågröna Hunters i höst.

1 kommentar:

Ida sa...

Har ett par blå som jag älskar, nästan lite så att jag hoppas på regn bara så att jag kan använda dem. :)

& gillar den gröna lampskärmen skarpt, bra byte där!