Har ett par blå som jag älskar, nästan lite så att jag hoppas på regn bara så att jag kan använda dem. :)& gillar den gröna lampskärmen skarpt, bra byte där!
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Har ett par blå som jag älskar, nästan lite så att jag hoppas på regn bara så att jag kan använda dem. :)
& gillar den gröna lampskärmen skarpt, bra byte där!
Skicka en kommentar