onsdag 12 september 2012

Iris & Patrik

Det är en stor dag idag. I morse när jag var på toaletten ropade Patrik på Iris, och när jag en halv minut senare kom ut satt hon i sängen hos honom och kelade. Hon spann som ett tröskverk och rätt var det var kröp hon upp på hans mage/bröst och kurrade som aldrig förr. Ni som känner Iris och hennes motvilja till att mysa med andra människor förstår förmodligen vad stort detta är. Jo, jag är fortfarande lite lätt chockad... 

1 kommentar:

Ida sa...

Happ, ny kategori då! Iris hjärta Patrik! :) Nejmen på riktigt, jättekul. Det är himla skönt när små envisa pälsbollar kan acceptera andra människor än sin egen. Mammas katt Wilma tex, fy sjutton vad glad jag blir när hon vill gosa med mig. Då känner jag mig så speciell & utvald!