lördag 22 september 2012

& såhär såg brunchbordet ut!

 

Surdegsbröd, kaffe/te, apelsinjuice, grönsaker, vindruvor, jordgubbar, äpplen, satsumas, ost, salami, serrano, smör, hemgjord färskost, ägg, cupcakes... Onomnomnom.

Inga kommentarer: