lördag 22 september 2012
& såhär såg brunchbordet ut!
Surdegsbröd
, kaffe/te, apelsinjuice, grönsaker,
vindruvor
, jordgubbar, äpplen, satsumas, ost, salami, serrano, smör, hemgjord färskost, ägg, cupcakes...
Onomnomnom
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar